Vil du gå på Byhøjskolen?

Din UU-vejleder kan hjælpe dig med af afklare, om Byhøjskolen er det rigtige tilbud for dig. Hvis du vil starte på på skolen, er du også velkommen til at skrive eller ringe til en af vores  egne vejledere og få yderligere information. Se vejledernes kontaktoplysninger her.

Derefter skal du udfylde en ansøgning på optagelse.dk. Det er vigtigt, at du sammen med din UU-vejleder udfylder din uddannelsesplan, hvor I har fokus på, hvilke faglige, sociale og personlige mål, du har for dit år på Byhøjskolen.

Du får besked i din e-Boks, om du er optaget. Senere bliver du og dine forældre inviteret til en indmeldelsessamtale, hvor vi hører om dine interesser, dit skoleforløb og dine mål for året på Byhøjskolen. Vi fortæller om skolens rammer, og du underskriver en indmeldelsesaftale.